Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe „Świadczenie usług fotograficznych” (nr sprawy 127/2018)

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi BGK Nieruchomości S.A. – nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, 2018).

Harmonogram postępowania:

Przyjmowanie zapytań od Wykonawców do 15.05.2018 r.

Termin składania ofert do 17.05.2018 r. do godz. 15.00.

Szczegółowe warunki postępowania określono w Zapytaniu ofertowym.

Pliki do pobrania:

  • Zapytanie ofertowe (pobierz)
  • Załącznik nr 4 – wzór umowy – będzie uzupełniony w późniejszym terminie
  • Załącznik nr 2-3-5 – wersja edytowalna (pobierz)

Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Oferentów oraz zmienioną treść zapytania ofertowego z załącznikami (uproszczono warunki udziału w postępowaniu, zmodyfikowano zapisy rozdziału 3 i 6 oraz załączników).

Termin składania ofert został zmieniony na 18.05.2018 godz. 15.00.

 

Zapytanie ofertowe – zmiana 16.05.2018 (pobierz)

Załącznik 2-3-5 – zmiana 16.05.2018 (pobierz)

16.05.2018 – odpowiedzi na pytania Oferentów (pobierz)

Załącznik nr 3 – IPU fotograf (pobierz)

 

W ramach realizacji usług przez PFR Nieruchomości S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy nieruchomosci.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.