Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe „ świadczenie usług w zakresie monitoringu płatności, windykacji polubownej oraz windykacji sądowo-egzekucyjnej (nr sprawy 146/2018)

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi BGK Nieruchomości S.A. – nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, 2018).

Harmonogram postępowania:

Przyjmowanie zapytań od Wykonawców do 25.05.2018 r.

Termin składania ofert do 30.05.2018 r. do godz. 12.00.

Szczegółowe warunki postępowania określono w Zapytaniu ofertowym.

 

Pliki do pobrania:

Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Oferentów oraz zmienioną treść zapytania ofertowego.

Termin składania ofert został zmieniony na 4.06.2018 godz. 9.00.

 

Zamawiający planuje przeprowadzenie spotkań negocjacyjnych  w dniu 5.06.2018, prosimy zatem Oferentów o zarezerwowanie sobie czasu w tym dniu. O godzinach spotkań Zamawiający poinformuje 4.06.2018

 

Pliki do pobrania:

  • Zapytanie ofertowe po zmianie(pobierz)
  • 29.05.2018 – odpowiedzi na pytania Oferentów (pobierz)

 

W ramach realizacji usług przez PFR Nieruchomości S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy nieruchomosci.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.