Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru narzędzia elektronicznego (platformy zakupowej) do obsługi procesu zakupowego dla potrzeb BGK Nieruchomości S.A.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi BGK Nieruchomości S.A. – nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, 2018).

Harmonogram postępowania:

  • Przyjmowanie zapytań od Wykonawców                                         do 9.01.2018 r.
  • Przyjmowanie ofert                                                                              do 12.01.2018 r.

Oferty w formie elektronicznej powinny wpłynąć do dnia 12.01.2018 r. do godz. 10:00 na adres: [email protected]

Szczegółowe warunki postępowania określono w Zapytaniu ofertowym (pobierz).

11-01-2018 – Wyjaśnienia oraz  zmiana treści zapytania (pobierz)

 

W ramach realizacji usług przez PFR Nieruchomości S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy nieruchomosci.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.