Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe pn. „Świadczenie usług administrowania, wraz z zapewnieniem bieżącej obsługi technicznej, usługami utrzymania czystości, utrzymania zieleni oraz odśnieżania dot. nieruchomości położonych w Radomiu, ul. Tytoniowa 5 i 7” (nr sprawy WNP-00001729)

Szanowni Państwo,

Zamawiający informuje o uruchomieniu postępowania zakupowego pn. „Świadczenie usług administrowania, wraz z zapewnieniem bieżącej obsługi technicznej, usługami utrzymania czystości, utrzymania zieleni oraz odśnieżania dot. nieruchomości położonych w Radomiu, ul. Tytoniowa 5 i 7” (nr sprawy WNP-001729).

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej eb2b. Link do postępowania: kliknij tutaj.

Termin składania ofert został wyznaczony na 21.02.2022 (poniedziałek) godz. 13:00.

W ramach realizacji usług przez PFR Nieruchomości S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy nieruchomosci.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.