Przejdź do treści

Zapytanie ofertowe na „Świadczenie usług administrowania nieruchomością przy ul. Czarnieckiego 6, 6a, 6b, 6c w Poznaniu” (nr sprawy 61/2018).

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi BGK Nieruchomości S.A. – nie ma zastosowania ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, 2018).

Harmonogram postępowania:

Przyjmowanie zapytań od Wykonawców                                         do 15.03.2018 r.

Przyjmowanie ofert                                                                              do 20.03.2018 r.

Szczegółowe warunki postępowania określono w Zapytaniu ofertowym.

Pliki do pobrania:

16.03.2018 – odpowiedzi na pytania cz. I (pobierz)

W ramach realizacji usług przez PFR Nieruchomości S.A. oraz dla celów statystycznych, serwis internetowy nieruchomosci.pfr.pl stosuje pliki cookies. Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, w celu zablokowania zapisywania plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Więcej informacji w Polityce Prywatności.